شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

کاربرد سینی کابل

کاربرد سینی کابل

سینی کابل برای نگهداری و مدیریت کابل استفاده می شود. اکنون در این مقاله به بررسی کاربرد سینی کابل می پردازیم.

به کمک سینی کابل شما می توانید در زمان و نیروی کار خود صرفه جویی کنید. این متن  کاربرد سینی کابل را ارائه می دهد.فرقی نمی کند در چه صنعتی فعالیت دارید، شما می توانید از سینی کابل در کار خود استفاده کنید.

در سال های اخیر صنایع و فناوری های مختلف در حال تحول در صنعت سینی کابل مورد استفاده قرار می گیرند.  کاربرد سینی کابل در هر صنعتی وجود دارد از خطوط کابل Cat 6A تا تغییرات کابل کشی ها، زیبایی و عملکرد مرکز داده یا هر فعالیت دیگری شما می توانید از انواع محصولات سینی کابل استفاده کنید.

انتخاب سینی کابل

کاربرد سینی کابل مهم ترین نکته در انتخاب و خرید سینی کابل است. ساختار و ناحیه ای که در آن از سینی کابل استفاده می کنید، نشان دهنده این است که شما می توانید از چه نوع سینی کابلی استفاده کنید.  رایج ترین انواع سینی کابل عبارت از سینی کابل دوطرفه، سینی کابل ریلی و سینی کابل سبدی است.

کاربرد سینی کابل

ـ اغلب در محیط های در معرض دید مانند مراکزداده، از سینی کابل های متحرک استفاده می شود و به عنوان عضوی قوی برای پشتیبانی بسته های خطوط است.

ـ کاربرد سینی کابل از نوع ریلی در کابل کشی ها وجود دارد. سینی کابل را از قسمت مرکزی نصب می کنند و به دلیل داشتن فضای باز نصب راحتی دارند. ریل مرکزی بیشترین دسترسی و انعطاف را برای نصب و حذف خطوط در اختیار قرارمی دهند. نصب از سینی کابل راحت است و از هر سمتی می توان از آن استفاده کرد. کاربرد این نوع سینی کابل در هر موقعیتی راحت است و می توانید از آن استفاده کنید.

ـ سینی کابل های سبدی معمولا دوطرفه هستند و می توان آنها را از طریق پایه ها نصب کرد.

شرکت ظریف صنعت پیشرو تولیدکننده انواع سینی کابل است که شما می توانید مطابق با فعالیت خود سینی کابل موردنیازتان را خریداری کنید.

سینی کابل

ـ برش های کناره سینی کابل به شما این امکان را می دهند که به سمت بالا یا پایین حرکت کنید و چرخش به چپ و راست را تسهیل می کند. از سال های قبل از کاربرد سینی کابل سبدی در محیط های غیرقابل استفاده وجود داشت. در مکان هایی که سقف پایین داشتند یا زمین های ناهموار استفاده می شد. در حالی که کاربرد سینی کابل متحرک در فعالیت هایی قابل مشاهده مانند مراکز داده وجود دارد.

یکی از دلایلی که کاربرد سینی کابل های متحرک در مراکز داده بیشتر است، فروش آن به عنوان لوازم جانبی رک هاست که در بالای آن نصب می شود.

سینی کابل های تولید شده در شرکت ظریف صنعت پیشرو با بهترین ساختار ارائه می شود. انواع مختلف از سینی کابل در این مجموعه ساخته می‌شود که شما می توانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید.

سینی کابل های مجاز اتصال به زمین

برخی از سینی کابل ها به عنوان اتصال به زمین استفاده می شوند. کاربرد سینی کابل هایی که مجاز به ویژگی اتصال به زمین هستند این است که برای کاهش تاخیر EMI با خطوط پرسرعت استفاده می شود. این نوع از سینی کابل ها طبق ثبت اختراع ThePRO-10 به شما لیستی از فهرست UL را برای اتصال قسمت های مختلف سینی کابل ارائه می دهد.

سینی کابل هایی که به عنوان اتصال به زمین استفاده می شوند و به صورت خطوط شبکه ای 2 در 2 اینچی است. این نوع سینی کابل ها عموما سبک تر هستند و پشتیبانی بهتری از خطوط فیبر نوری دارند.

اندازه سینی کابل

با توسعه فعالیت های صنعتی و افزایش خطوط Cat 6A، ظرفیت کابل ها بیشتر شد. کاربرد سینی کابل برای پشتیبانی بهتر خطوط مورد استفاده تقاضای سینی کابل های با ظرفیت بالا، بیشتر شد.

برای خطوط Cat 6A باید ظرفیت سینی کابل را افزایش داد و هیچ راه دیگری برای جایگزینی آن وجود ندارد. از سال های قبل از 40 تا 50 درصد ظرفیت سینی کابل مورد استفاده قرار می گرفت. اما اکنون در حال تعریف سینی کابل هایی هستند که بتوان تا 60 درصد ظرفیت آن را مورد استفاده قرار داد. کاربرد سینی کابل هایی که با این ویژگی تولید می شوند برای کارهایی که نمی توان اندازه را پیش بینی کرد، وجود دارد.

سینی کابل های با ظرفیت بالا همیشه در دسترس بوده اند، اما ممکن است استفاده برای مکان های بزرگ تر تقاضای سینی کابل های با ظرفیت بالا را نسبت به سینی کابل های پایین افزایش دهد.

سینی کابل

کابل های زیرزمینی

در سال های اخیر، کاربرد سینی کابل هایی که برای فعالیت هایی که در زیرزمین انجام می شود، به وجود آمد و این ویژگی روز به روز در حال ارتقا است.

کابل کشی که در زیرزمین انجام می شود با گذشت زمان رو به افزایش است. به این دلیل که توزیع و انتقال در پایین تر از سطح زمین، مقرون به صرفه و موثرتر است. به همین دلیل باید از سینی کابل هایی استفاده کنید که دارای ساختار مناسب برای به کار گرفتن در زیرزمین باشد.

نصب روی دیوار

سیستم برخی از سینی کابل ها به گونه ای جدید طراحی شده اند که مستقیما به یک سطح عمودی یا افقی نصب می شوند. در این نوع از سینی کابل ها نیازی به استفاده از براکت به صورت جداگانه نیست.

از این نوع سینی کابل ها زمانی استفاده می شود که بخواهیم تعداد کمتری از کابل ها را مدیریت کنیم. همچنین اگر کمبود فضا داشتیم یا استفاده از براکت های وقت گیر و غیرعملی باشد، این نوع از سینی کابل ها ایده آل هستند.

در حال حاضر در مدیریت کابل و پشتیبانی بهتر از آنها تاکید بسیاری شده است. صنعت تولید سینی کابل در حال دور شدن از ساخت محصولات سنگین و گرایش به ساخت محصولات سبک دارد که همین امر موجب کاربرد سینی کابل جدید در مقایسه با سینی کابل های قدیمی بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین سینی کابل های زیادی هستند که به صورت عمودی روی دیوار نصب می شوند.

شرکت ظریف صنعت پیشرو با هدف تولید انواع سینی کابل، نردبان کابل، دیوایدر سینی کابل، سازه‌های مخابراتی و دکل و لوله‌های کاندوئیت توانسته است در زمینه تولید تجهیزات و سازه‌های برق پیشرو و پیشگام باشد.