شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

آشنایی با انواع شیشه های ایمنی و امنیتی

شیشه لمینت

شیشه لمینت شامل دو ورقه استاندارد است که لایه میانی ویژه‌ای در بین آنها ذوب شده است. در نتیجه شیشه ضخیم تشکیل شده، می تواند با جذب ضربه های و مقاومت در برابر درجات نفوذ شدید، به راحتی در برابر ضربه مقاومت کند.

ویژگی‌ها:

شیشه لمینت، به علت مقاومت بالایی که دارد، باعث کاهش شدید و تلاش برای سرقت می شود. علاوه بر بهبود امنیت، شیشه های لمینت مزایای بیشتری را نیز ارائه می دهند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

ـ آسایش صوتی: با توجه به سطوح آلودگی صوتی در مراکز شهری، نیاز به حذف صدا بسیار مهم شده است. خوشبختانه، شیشه‌های چند لایه می‌توانند سر و صدای بیرون را برای کاهش نویز بهتر کاهش دهند. علاوه بر این، حتی می‌توانید از تولیدکنندگان شیشه مانند صدرا گلس بخواهید که برای عایق صوتی اضافی، لایه‌های کاهش صدا را در فنسترهای شما قرار دهند.

ـ کنترل خورشیدی: ترکیب با رنگ جاذب گرما یا پوشش کم E، شیشه چند لایه می تواند افزایش گرما را کاهش داده و هزینه های انرژی را به شدت کاهش دهد. علاوه بر این، به عنوان یک سپر در برابر تابش نور خورشید نیز عمل می کند. بر اساس ضخامت شیشه، شیشه لمینت حتی می تواند به طور موثر در برابر اشعه های مضر UV مقاومت کند.

ـ افزایش دید: سطح شیشه چند لایه معمولاً دید بصری کمی دارد، بنابراین عملاً نامریی به نظر می رسد. این ویژگی به شیشه اجازه می دهد تا تصاویر واضح را برای وضوح بیشتر منعکس کند. به دلیل افزایش دید، شیشه‌های چند لایه برای پنجره‌های کناری یا تصویری بسیار خوب عمل می‌کنند که بسیاری از خریداران خانه از نگرانی‌های ایمنی اجتناب می‌کنند.

 

صدراگلس تولید کننده انواع شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه رفلکس، خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه، به همراه نصب 

 

2ـ شیشه سکوریت (حرارت دیده)

شیشه سکوریت ، بسیار محکم است و از چند لایه ساخته می شود. این نوع شیشه به علت مقاومت بالا برای درهای ورودی  و خروجی ساختمان کاربرد دارد. شیشه سکوریت قابلیت ضد گلوله شدن را دارا است.

همچنین این نوع شیشه به علت موادی که در آن به کار رفته و به خاطر طراحی و ساخته آن، در هنگام شکستن به پوست آسیبی نمی زند.

ویژگی‌ها:

به عبارتی می توان بیان کرد شیشه سکوریت که به آن شیشه مقاوم یا ایمنی نیز می‌گویند، برای پنجره‌ها و درهای خارجی بسیار مناسب است. به دلیل فرایند تولید سریع خنک‌کننده، این شیشه در برابر ضربه بسیار بادوام و انعطاف‌پذیر است و احتمال آسیب از آن در هنگام شکستگی را کاهش می‌دهد.

شیشه سکوریت انتخاب مناسبی برای مناطقی است که باد سنگین یا تنش حرارتی را تجربه می کنند. علاوه بر این مورد به غیر از انعطاف پذیری عالی در برابر ضربه، شیشه سکوریت ویژگی های دیگری  دارد که شامل موارد زیر می شود. 

ـ مقاومت در برابر حرارت: در مقایسه با شیشه معمولی، شیشه سکوریت شده تا پنج برابر مقاومت حرارتی بهتری ارائه می دهد. این روند می تواند دمای بالا را به سرعت تحمل کند و خواص کنترل حرارت عالی را نشان می دهد. در نتیجه می توانید از عایق حرارتی بیشتر و کاهش هزینه های انرژی لذت ببرید.

ـ محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش: پنجره ها و درهای ساخته شده با شیشه سکوریت می توانند در برابر اشعه های مضر UV محافظت کنند؛ زیرا می توانند حدود 65 درصد از اشعه UV را که روی سطح خود می ریزند، جذب کنند. علاوه بر این، می‌توانید از رنگ‌های پنجره برای بهبود خواص کنترل خورشیدی شیشه‌های سکوریت شده استفاده کنید.

ـ کاهش خطر آسیب: به طور کلی، شیشه های سکوریت شده انعطاف پذیری بالایی در برابر ضربه نشان می دهند، به همین دلیل است که برای بسیاری از پنجره های تقویت شده در فضاهای تجاری و مسکونی از آن استفاده می کنند. با این حال، در صورت شکستن شیشه، خطر آسیب به حداقل می رسد؛ زیرا در قطعات کوچک و کوچک شکسته می شود.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.