شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

سفارش و خرید انواع دکل برق با قیمت مناسب

انواع دکل یا برج انتقال برق

در این مقاله قصد داریم به موضوع انواع دکل برق بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید. 

کاربرد سینی کابل

کاربرد نردبان کابل

سینی کابل چیست

نردبان کابل چیست

ریل بست

سینی کابل گالوانیزه

لوله برق

نصب سینی کابل

اندازه سینی کابل

دکل برق یک سازه بلند و چند عضوی می باشد.که تمام بخش های آن باهم پین شده است. معمولا به شکل خرپا قابل مشاهده می باشد.

دکل ها یکی از بخش های مهم و اساسی خطوط انتقال هوایی برق می باشد. این دکل ها را به نام برج های برق نیز یاد می کنند. برج های برق باید طوری طراحی و ساخته شده باشند.که بتوانند در مقابل حوادث طبیعی مقاوم بوده و خراب نشوند.

وظیفه اصلی انواع دکل برق چیست؟

انواع دکل برق عموما وظایف زیر را به عهده دارند:

  • تحمل وزن سنگینی هدایت کننده ها
  • نگه داشتن هادی در ارتفاع های مناسب زمین

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو ، انواع پروژه های ایستگاه های پست و دکل برق، ساختمانی، عمرانی و … را انجام داده است.

از طریق لینک پروژه های شرکت ظریف صنعت پیشرو می توانید از جزئیات آن ها مطلع شوید. 

اجزای مختلف انواع دکل برق

انواع دکل برق به صورت قطعات پیش ساخته.طراحی و تولید می شوند. مواد استفاده شده.در آن بیشتر از آهن نوع ST۳۷ و در تعدادی از  قطعات برای مقاومت بیشتر از نوع ST۴۴ یاST۵۲ استفاده می‌شوند.

اجزاء و قطعات انواع دکل برق پس از ساخت و تولید به.خاطر جلوگیری.از خوردگی و زنگ زدن گالوانیزه گرم می‌شوند. پیچ و مهره‌ های آن اکثرا از نوع پیچ های مقاوم A۳۲۵ یا به همان معیار از گرید ۸٫۸ ساخته شده.و به صورت گالوانیزه گرم استفاده می‌شوند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

خرید انواع تاسیسات برقی ساختمان در سال 1401

آشنایی با انواع تاسیسات برق

نصب صحیح برق، الزامات مهندسی و رعایت نکات ایمنی در یک ساختمان بسیار اهمیت دارد. تاسیسات برقی و الکتریکی از مهمترین بخش های ایمنی ساختمان می باشد. به همین دلیل، آشنایی با انواع تاسیسات برق ساختمان به شما کمک می کند تا تمام نکات ایمنی و استانداردها در سیستم برق کشی ساختمان شما اعمال شود.

سینی کابل چیست

نردبان کابل چیست

کاربرد نردبان کابل

کاربرد سینی کابل

این مقاله تمام موارد مربوط به تاسیسات برقی و الکتریکی، انواع آن ها و نکات ایمنی لازم را به شما توضیح خواهد داد.

انجام تاسیسات برقی از کارهایی است که هر شخص عادی نمی تواند آن را انجام دهد. زیرا سیستم برق کشی هر ساختمان با هم تفاوت دارد. به همین دلیل بهتر است آن را به متخصص مربوطه بسپارید.

لوله برق

سینی کابل گالوانیزه

سه راهی سینی کابل

ساپورت سینی کابل

ساپورت نردبان کابل

امروزه همه چیز در اطراف شما نیاز به نصب الکتریکی دارد. مردم نیز برای انجام هر اموری به برق متکی هستند. یک برق کار با یک نقشه اولیه یا شماتیک برق ساختمان شما شروع به کار می کند تا مطمئن شود که سیم کشی برق را به درستی نصب کرده است یا خیر.

تعریف تاسیسات برقی یا الکتریکی

تاسیسات الکتریکی به معنای ساخت یا نصب سیم کشی برق و اتصال دائمی محصولات الکتریکی در سازه های ساختمان می باشد. به عبارت دیگر، نگهداری یا تعمیر سیم کشی برق نصب شده و محصولات برق نصب شده را تاسیسات برقی می گویند.

تاسیسات الکتریکی شامل تمام تجهیزات الکتریکی ثابتی است که از طریق کنتور برق تامین می شود. همچنین کابل‌هایی که معمولاً در دیوارها و سقف‌ها پنهان می‌شوند نیز جزء تاسیسات برقی می باشند. از جمله تجهیزات الکتریکی می توان به لوازم جانبی مانند سوکت، کلید و اتصالات چراغ و واحد مصرف‌کننده (جعبه فیوز) که شامل تمام فیوزها و قطع کننده‌های مدار است اشاره کرد.

یکی از تجهیزات برق ساختمان که کاربرد زیادی دارد، جعبه تقسیم می باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

خرید و قیمت انواع سینی کابل برق

آشنایی با انواع سینی کابل برق

با توجه به اهمیت، نگهداری و جداسازی کابل در تاسیسات الکتریکی، استفاده از انواع سینی کابل برق و اجزای آن در صنعت برق از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت ظریف صنعت پیشرو در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما ارائه میدهد.

کاربرد سینی کابل

کاربرد نردبان کابل

سه راهی سینی کابل

مشخصات سینی کابل

نصب سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه

در این مقاله قصد داریم درمورد سینی کابل و اجزای آن که در صنعت برق نقش مهمی دارد می پردازیم. دانستن این مطالب به شما کمک می کند تا در انتخاب سینی کابل برق دقت کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

شرکت ظریف صنعت پیشرو در حیطه وسایل برق صنعتی که از سینی کابل گالوانیزه با آبکاری گرم و سرد، نردبان کابل و لوله فولادی برق تشکیل شده است، فعالیت می کند. این شرکت برای تهیه سینی کابل و نردبان کابل از ورق گالوانیزه با جنس خوب استفاده می کند.

اهمیت استفاده از سینی کابل در تاسیسات برقی

به منظور نگهداری از کابل، جداسازی و تقسیم کابل در تاسیسات الکتریکی از سینی کابل گالوانیزه cable tray استفاده می شود. این سینی کابل از پرمصرف ترین وسیله برقی انتقال سیم و کابل و نگهداری از آنها در ساختمانهای اداری است .

از سیستم مدیریت کابل که شامل  کابلهای برق عایق بندی شده برای پشتیبانی، کنترل و توزیع و ارتباطات می باشد. در سیم کشی برق ساختمانهااستفاده می شود. به راحتی با استفاده ازسینی کابل ها می توانیم برای  کم یا زیاد کردن سیمها و کابل ها دسترسی داشته باشیم. 

در داخل سینی کابل ها فضای مناسی وجود دارد که در رشته کابل ها هوای مناسب برای خنک شدن جریان دارند تا آمپرکشی کابلها بهتر شود.سهولت و سرعت در زمان نصب از مزایای سینی کابل ها می باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

تولید و عرضه ورق های مش ساختمان در سال 1401

کاربرد ورق های مش در ساختمان

امروزه برای ساخت و ساز ساختمان ها با توجه به نوع سازه و مصالح مورد نیاز از آهن آلات و مکانیسم های متفاوتی استفاده می کنند. یکی از سازه هایی که بسیار مورد استفاده است، ورق های مش می باشد که در انواع و اندازه های مختلف تولید می شوند. 

از محصولات ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

سینی کابل

نردبان کابل

کاربرد سینی کابل

کاربرد نردبان کابل

سه راهی سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه

ساپورت سینی کابل

لوله برق

کاربرد ورق های مش در صنعت ساخت و ساز بسیار به چشم می خورد که مهمترین آن در سازه های بتنی، پی، دیوار و سقف مورد استفاده قرار میگیرد. این مقاله به طور مفصل درمورد ورق های مش، ساختار آن ها و کاربرد آن در صنعت ساخت و ساز می پردازد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ساختار ورق های مش

ساختار ورق های مش یا توری مش به گونه ای است که در ساخت آن از میلگردهای ساده و آجدار در راستای افقی و عمودی استفاده شده است. اتصال میلگردها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. 

دو فرمت اتصال وجود دارد که ممکن است برای ساخت ورقه های مش سیمی استفاده شود: جوشکاری یا بافندگی

ورق های مش که از جنس فلز می باشند، مواد مفیدی هستند که با اندازه های مختلف ساخته می شوند. مشخصات ورق های مش را می توان بر اساس آلیاژ مورد استفاده، اندازه دهانه ها و ضخامت سیم تغییر داد. 

به طور کلی، سیم مورد استفاده برای این فرآیند توری بوده و با قرار گرفتن تدریجی یک فلز از طریق یک سری قالب های گرد ساخته می شوند تا زمانی که به قطر مناسب برسند.

این ماده می تواند فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، فولاد کربنی ساده، آلومینیوم، مس، برنز، برنج، مونل و سایر فلزات تخصصی نیز باشد. این ورقه ها در اندازه های استاندارد تولید می شوند، اما می توان نسبت به نوع سازه، اندازه های دلخواه تان را سفارش دهید. 

توری مش برای مصارف ساختمانی و کف در داخل بتون استفاده می شود و از رایج ترین روش های ساخت در پروژه های ساختمانی می باشد.برای خواندن ادامه مطلب تولید ورق های مش ساختمان کلیک کنید .

به همین منظور، شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو ، با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع سازه های ساختمانی اعم از سینی کابل ، لوله های کاندوئیت، انواع دکل های برق و غیره آماده خدمت رسانی به شما همشهریان می باشد.

آشنایی با انواع ترمینال جعبه تقسیم

انواع ترمینال جعبه تقسیم

ترمینال از اجزاء مهم و اصلی جعبه تقسیم برق می باشد که در صنعت برق کاربردهای زیادی دارد. در واقع درون یک جعبه تقسیم، نقطه ای وجود دارد که دو سیم را در یک نقطه وصل می کند و به آن ترمینال جعبه تقسیم می گویند. درون آن اغلب چندین ترمینال وجود دارد که نظر به تعداد سیم ها متفاوت است.

به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از محصولات ظریف صنعت پیشرو بهترین برند سینی کابل دیدن کنید :

سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه

سایز سینی کابل

سه راهی سینی کابل

سینی کابل چیست

نردبان کابل چیست

نردبان کابل

لوله برق

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با واحد ترمینال در جعبه تقسیم آشنا سازیم.

تعداد ترمینال های جعبه تقسیم

معمولا ترمینال های جداگانه ای درون یک جعبه تقسیم وجود دارد. به عبارت دیگر، هر خروجی جعبه تقسیم به عنوان یک نقطه اتصال برای دو نوع سیم عمل می کند. مطمئن باشید که قبل از اتصال به ترمینال، سیم ها با عایق پوشانده نشده باشد.

تعداد ترمینال ها بسته به تعداد اتصالات مورد نیاز و جزئیات جعبه تقسیم متفاوت است. به صورت عموم، اکثر جعبه تقسیم ها 4 الی 6 ترمینال خروجی دارند. توجه داشته باشید هنگام خرید جعبه تقسیم، برای هر جفت سیمی که می‌خواهید متصل کنید، ترمینال کافی داشته باشید.

ویژگی های ترمینال جعبه تقسیم

ترمینال های جعبه تقسیم برای اتصال دو یا چند سیم به صورت موقتی استفاده می شود. اغلب ترمینال ها از مواد پلی کربنات و پلی آمید براساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند. معمولا ضد انفجار بوده و تا دمای 960 درجه سانتی گراد قابلیت تحمل دما را دارند.

در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از اتصالات برقی بی کیفیت ممکن است حوادث جبران ناپذیری مانند آتش سوزی و برق گرفتگی رخ دهد. توصیه می شود. 

برای جلوگیری از خطرات احتمالی از قطعات ایمن و مناسب استفاده کنید. ترمینال جعبه تقسیم برق یکی از این قطعات است که به دلیل عدم عبور حرارت از بسیاری از خطرات جلوگیری می کند.

ترمینال جعبه تقسیم از یک واحد ورودی برای توزیع مدار الکتریکی استفاده می کند و منبع، به چندین دستگاه در مدار شاخه متصل می شود. به همین علت تعداد سیم های موجود در صفحه برق به طور قابل توجهی کاهش می یابد و از لحاظ هزینه و زمان صرفه جویی می شود. برای خواندن ادامه مطلب ترمینال جعبه تقسیم کلیک کنید

 شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو ، با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع سازه های ساختمانی اعم از سینی کابل ، لوله های کاندوئیت ، انواع دکل های برق و غیره آماده خدمت رسانی به شما همشهریان می باشد.