شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

مزایای سینی کابل

مزایای سینی کابل
مزایای سینی کابل

مزایای سینی کابل نسبت به لوله های سنتی یا سیستم های لوله کشی بسیار است که شامل هزینه، فضا، سهولت استفاده و ایمنی می شود.

سینی کابل چیست؟

سینی کابل یکی از راه هایی است که می توانید کابل های خود را سازماندهی و پشتیبانی کنید. استفاده از آنها در حال افزایش است و آنها اغلب جایگزین بهتری برای لوله ها هستند.

سیستم های سینی کابل، مزایای بسیاری را ارائه می دهند. انواع مختلفی وجود دارد که می توانید برای نصب سینی کابل در زیرساخت های تجاری، صنعتی و مسکونی آنها را انتخاب کنید که عبارت است از:

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله 5 اشتباه رایج در خرید سینی کابل پیشنهاد می شود.

 

مزایایی سینی کابل و موارد استفاده آن

1- هزینه

  • سیستم های الکتریکی طراحی شده با سینی کابل به زمان طراحی بسیار کمتری نیاز دارند.
  • سینی کابل نسبت به سیستم های مجرای و سیمی مشابه به کار کمتری برای نصب نیاز دارد.
  • افزایش ظرفیت پر کردن کابل باعث صرفه جویی در هزینه های مواد و کار نصب می شود.
  • افزایش ظرفیت هادی به دلیل تهویه کامل می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه هادی شود.
  • افزایش طول پشتیبانی تا 20 فوت (6 متر) باعث صرفه جویی در هزینه های مواد و نیروی کار برای پشتیبانی می شود.
  • سینی کابل آلومینیمی را می توان به عنوان هادی زمین استفاده کرد.
  • عیوب کابل اغلب می تواند بدون تعویض کامل کابل اصلی پیدا و تعمیر شود.
  • سیستم های 600 ولت و کمتر را می توان در یک سینی کابل با سیستم های ولتاژ بالاتر نصب کرد، مشروط بر اینکه از موانع فلزی برای جداسازی این سیستم ها استفاده شود.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

خرید بهترین سینی کابل با قیمت مناسب

خرید سینی کابل
خرید بهترین برند سینی کابل

خرید بهترین سینی کابل و متعلقات آن از تجهیزاتی است که در سیستم مدیریت کابل ساختمان بسیار کاربرد دارد و در منظم شدن سیم های برق نقش مهمی را ایفا می کند.

هنگام خرید بهترین سینی کابل عوامل مهمی وجود دارد که بر قیمت آن تاثیر گذار است.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو باکیفیت ترین محصولات سینی کابل ، نردبان کابل و ساپورت کابل را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

دلیل استفاده از سینی کابل

هدف اصلی سینی کابل ( کاربرد سینی کابل )و متعلقات آن مدیریت کابل های برق ساختمان است که در محافظت از کابل های عایق بندی شده نقش بارزی دارد.

به عبارت دیگر، می توانید از آنها به جای سیستم لوله های برق در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده کنید. استفاده از سینی کابل ( کاربرد نردبان کابل ) امکان دسترسی به سیم ها را آسان کرده و امنیت سیستم کابل کشی را به بهترین شکل ممکن تامین می کند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سینی کابل

انواع متفاوتی از محصولات سینی کابل در بازار موجود است که قیمت آن بسته به جنس و کیفیت آن متفاوت است. عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت سینی کابل تاثیرگذار است که در ادامه به آن می پردازیم. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

خرید و قیمت انواع ساپورت سینی کابل

خرید و قیمت ساپورت سینی کابل
خرید ساپورت سینی کابل

امروزه برای انجام سیستم برق کشی منازل از تجهیزاتی مانند سینی کابل، نردبان کابل، ساپورت سینی کابل، جعبه تقسیم و غیره استفاده می شود که نحوه قرار گیری کابل ها و ایمنی آن ها را تضمین می کند. در این مقاله می خواهیم در مورد انواع ساپورت سینی کابل با شما صحبت کنیم تا با ویژگی ها و کاربرد هر کدام بیشتر آشنا شوید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سیستم سینی کابل جایگزینی برای راه های سیمی و مجرای الکتریکی هستند که کابل ها را کاملاً محصور می کنند.

سینی کابل ها قابلیت پشتیبانی از انواع سیم کشی را دارند: مانند

  • خطوط برق فشار قوی
  • کابل های توزیع برق
  • کابل های کنترل
  • کابل های مخابراتی
  • کابل های فیبر نوری

کاربرد ساپورت سینی کابل

سینی کابل ها اجزای سیستم های پشتیبانی برای کابل ها و سیم های برق و ارتباطات هستند. یک سیستم سینی کابل از کابل های برق و سیگنال پشتیبانی و محافظت می کند و ارتقاء، گسترش، پیکربندی مجدد یا جابجایی شبکه ها را تسهیل می کند. لوله برق

عموما از ساپورت کابل به منظور نگه داری سینی کابل و نردبان کابل استفاده می شود. نحوه نصب و راه اندازی آن می تواند بر روی دیوار یا روی سقف منزل صورت گیرد. البته قابل ذکر است که نحوه استفاده از ساپورت کابل بسته به نوع کابل کشی خانه متفاوت است.

به عنوان مثال، ممکن است برای نگه داشتن سینی کابل در زیر سقف یا رایزرها از ساپورت های بازویی استفاده شود که در اندازه های مختلف وجود دارد. برای اینکه محکم و مقاوم نصب شود، باید در ابتدا پایه ساپورت را روی دیوار نصب کنید و سپس بازوی نگه دارنده را به حالت کشویی روی آن قرار دهید. برخی از انواع ساپورت ها وجود دارد که به صورت ثابت و متحرک روی دیوار و سقف نصب می شوند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

قیمت و خرید انواع لوله برق در سال 1401

خرید وقیمت لوله برق
قیمت و خرید لوله برق

انواع لوله برق اغلب برای محافظت از سیستم ها طراحی شده اند، زیرا سیم ها شکننده هستند و خطرات احتمالی برای کابل های برق بسیار بالا است.

به همین دلیل استفاده از این لوله ها در بسیاری از سیستم های برق کشی ساختمان ها اهمیت دارد و فرآیند نصب کابل های برق را آسان ساخته است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع لوله برق و کاربردهای آن آشنا سازیم.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

سینی کابل

نردبان کابل

ساپورت سینی کابل

ساپورت نردبان کابل

اثرات نور خورشید بر انواع لوله برق

لوله پی وی سی بطور کلی برای پروژه های فضای باز استفاده می شود. از آن جایی که کابل ها و لوله های برق باید به مدت طولانی در معرض خورشید هستند، ممکن است تحت تاثیر دمای بالا، آب، گرد و غبار و حتی دما در شب قرار بگیرند. از همین رو عملکرد سیم و لوله باید در نظر گرفته شود.

اگر از یک لوله برق پی وی سی معمولی استفاده کنید، مشکل زردشدگی، شکنندگی و ترک خوردن لوله ها را خواهید داشت. انواع لوله برق معمولاً به رنگ سفید هستند و به دلیل مقاومت پایین نمی توانند از سیم های برق شما در شرایط قرار گرفتن در معرض طولانی مدت محافظت کنند.

لوله های سیم کشی برق پی وی سی به ویژه آن هایی که دارای لوله های سیم کشی محافظ یو وی هستند، عموماً به رنگ خاکستری می باشند و فرمول افزودنی متفاوتی در فرآیند تولید بین لوله های سیم کشی معمولی  پی وی سی استفاده می شود. 

بنابراین از نظر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نسبت به لوله های پی وی سی سفید بسیار برتر است. علاوه بر این تفاوت هایی در دمای پایین و عملکرد ضد آب وجود دارد.

شرکت ظریف صنعت پیشرو تولیدکننده انواع سازه های صنعتی و فلزی می باشد که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

آشنایی با موارد استفاده جعبه تقسیم فلزی و پلاستیکی

آشنایی با موارد استفاده از جعبه تقسیم فلزی و پلاستیکی
جعبه تقسیم فلزی وپلاستیکی

اگر سیم کشی کلید چراغ، پنکه سقفی و یک تابلوی برق را بررسی کنید، ممکن است یک جعبه تقسیم فلزی پیدا کنید که از سیم کشی محافظت می کند.

جعبه های الکتریکی فلزی به دلیل دوام و تطبیق پذیری بسیار حایز اهمیت هستند. به همین دلیل است که آنها را در خانه ها، مشاغل و تاسیسات صنعتی در سراسر جهان پیدا خواهید کرد. 

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید :

سینی کابل

نردبان کابل

لوله برق

ساپورت سینی کابل

در این مقاله در مورد جعبه تقسیم فلزی و پلاستیکی و موارد استفاده آن با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید.

اگر به عنوان برقکار می خواهید از این دستگاه در سیستم برق کشی خانه تان استفاده کنید، باید بدانید که کدام نوع جعبه تقسیم برای کار شما مناسب است. شرکت ظریف صنعت پیشرو، انواع جعبه تقسیم برق را با کیفیت عالی به شما عرضه می کند.

جعبه تقسیم فلزی گالوانیزه در مقابل جعبه تقسیم پلاستیکی

معمولا جعبه تقسیم برق به دو طبقه بندی کلی تقسیم می شوند: جعبه تقسیم فلزی و پلاستیکی. هر دو مزایای خاص خود را دارند و برای کاربردهای خاصی مفید هستند.

برای بسیاری از کاربردها، بزرگترین مزیت جعبه تقسیم فلزی، کیفیت و دوام آن است. زیرا جعبه های تقسیم فلزی می توانند هر نوع شرایط محیطی نامطلوب از جمله ضربه، آتش و دمای بسیار گرم یا سرد را تحمل کنند.

آنها همچنین به عنوان نقاط اتصال درون زمین برای سیم هایی با روکش فلزی و سایر اجزایی که نیاز به اتصال الکتریکی در زمین دارند، عمل می کنند.

جعبه‌های تقسیم پلاستیکی معمولاً ارزان‌ تر هستند و ممکن است کار کردن با آنها آسان ‌تر باشد.

با این حال، برخی از جعبه‌های اتصال پلاستیکی انعطاف‌پذیری کمتری نسبت به جعبه‌های فلزی دارند، بنابراین اگر به حداکثر محافظت و حداکثر دوام نیاز دارید، ممکن است انتخاب ایده‌آلی نباشند.

در مورد جعبه تقسیم و کاربردهای آن بیشتر بدانید.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .