شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

قیمت و خرید انواع لوله برق در سال 1401

خرید وقیمت لوله برق
قیمت و خرید لوله برق

انواع لوله برق اغلب برای محافظت از سیستم ها طراحی شده اند، زیرا سیم ها شکننده هستند و خطرات احتمالی برای کابل های برق بسیار بالا است.

به همین دلیل استفاده از این لوله ها در بسیاری از سیستم های برق کشی ساختمان ها اهمیت دارد و فرآیند نصب کابل های برق را آسان ساخته است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را با انواع لوله برق و کاربردهای آن آشنا سازیم.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت ظریف صنعت پیشرو دیدن کنید:

سینی کابل

نردبان کابل

ساپورت سینی کابل

ساپورت نردبان کابل

اثرات نور خورشید بر انواع لوله برق

لوله پی وی سی بطور کلی برای پروژه های فضای باز استفاده می شود. از آن جایی که کابل ها و لوله های برق باید به مدت طولانی در معرض خورشید هستند، ممکن است تحت تاثیر دمای بالا، آب، گرد و غبار و حتی دما در شب قرار بگیرند. از همین رو عملکرد سیم و لوله باید در نظر گرفته شود.

اگر از یک لوله برق پی وی سی معمولی استفاده کنید، مشکل زردشدگی، شکنندگی و ترک خوردن لوله ها را خواهید داشت. انواع لوله برق معمولاً به رنگ سفید هستند و به دلیل مقاومت پایین نمی توانند از سیم های برق شما در شرایط قرار گرفتن در معرض طولانی مدت محافظت کنند.

لوله های سیم کشی برق پی وی سی به ویژه آن هایی که دارای لوله های سیم کشی محافظ یو وی هستند، عموماً به رنگ خاکستری می باشند و فرمول افزودنی متفاوتی در فرآیند تولید بین لوله های سیم کشی معمولی  پی وی سی استفاده می شود. 

بنابراین از نظر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نسبت به لوله های پی وی سی سفید بسیار برتر است. علاوه بر این تفاوت هایی در دمای پایین و عملکرد ضد آب وجود دارد.

شرکت ظریف صنعت پیشرو تولیدکننده انواع سازه های صنعتی و فلزی می باشد که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد