شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

سینی کابل و لوله برق

هنگامی که می خواهید یک سیستم سیم کشی در محل راه اندازی کنید، یک انتخاب پیش روی شما قرار می گیرد. در این مرحله یا به سراغ لوله کاندوئیت (لوله های برق معمولی) می روید و یا از سینی کابل به روز استفاده می کنید که این انتخاب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه مطالب در مورد این عوامل بیش تر توضیح خواهیم داد.

از محصولات دیگر شرکت ظریف صنعت دیدن کنید : نردبان کابل

سینی کابل

سینی های کابل راه حلی بسیار مناسب برای مسائلی می باشد که در سیم کشی های گذشته با آن ها مواجه شده ایم. یکی از مهم ترین ویژگی های سینی ها این است که انعطاف پذیری بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد که در مواقع خاصی و شرایط مختلف از آن ها استفاده کنید. سینی کابل مزایایی دارد که عبارتند از:

اندازه و سایزاز آن جایی که سینی های کابل قابل تنظیم هستند، می توان آن ها را در اندازه و شکل های مختلف تولید و عرضه کرد.

انتخاب مواد براساس موقعیت و شرایطی که در طراحی وجود دارد می توانید الیاف شیشه ای، آلومینیوم و یا پلاستیک تقویت شده برای سیستم های سیم کشی خود استفاده کنید. انتخاب انواع مختلف انواع مختلفی از سینی کابل ها با طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند که می توانید درخواست کنید. استحکام مواد استحکام مواد سینی های  کابل بر اساس نوع سیم کشی تعیین می گردد. این نوع کابل های می تواندد برای کابل های سنگین و یا یک شارژر ساده باشد. راحتی چیدمان سینی کابل ها را می توانید در امتداد دیوار و یا سقف نصب کنید و یا حتی می توانید از پایین نصب و قرار بدهید.

سهولت در نصب

در مقایسه با لوله ها، سینی کابل ها را می توان بسیار سریع تر راه اندازی و نصب کرد. حتی تکنسین های کم تجربه نیز به دلیل نصب آسان آن ها هیچ مشکلی در راه اندازی ندارند.

قیمت

سینی کابل نسبت به لوله های برق، قیمت مقرون به صرفه ای دارند و این امر سبب شده است خواهان زیادی پیدا کند. پیشنهاد میکنیم که مقاله ی روبرو را هم مطالعه کنید : لوله کاندوئیت برق

نحوه انتخاب سینی های کابل

حال به مرحله انتخاب بهترین و مناسب ترین سینی کابل رسیدیم و می خواهیم بدانیم چه نکاتی را باید قبل از خرید سینی های کابل رعایت کنیم که عبارتند از:

  • انتخاب بهترین نوع سینی کابل
  • نیاز سنجی
  • سلامتی سیم ها
  • موقعیت سیم کشی
  • تنوع و همچنین انتخاب مواد

 

تولید سازه های پست و دکل برق با تکنولوژی پیشرفته

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو با هدف تولید انواع تجهیزات الکتریکی، سینی کابل، ساپورت کابل، انواع لوله های کاندوئیت، سازه های پست برق و … تلاش می کند تا گامی موثر در عرصه صنعت برق بردارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد