شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

خرید و قیمت انواع سینی کابل برق

آشنایی با انواع سینی کابل برق

با توجه به اهمیت، نگهداری و جداسازی کابل در تاسیسات الکتریکی، استفاده از انواع سینی کابل برق و اجزای آن در صنعت برق از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت ظریف صنعت پیشرو در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای شما ارائه میدهد.

کاربرد سینی کابل

کاربرد نردبان کابل

سه راهی سینی کابل

مشخصات سینی کابل

نصب سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه

در این مقاله قصد داریم درمورد سینی کابل و اجزای آن که در صنعت برق نقش مهمی دارد می پردازیم. دانستن این مطالب به شما کمک می کند تا در انتخاب سینی کابل برق دقت کنید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

شرکت ظریف صنعت پیشرو در حیطه وسایل برق صنعتی که از سینی کابل گالوانیزه با آبکاری گرم و سرد، نردبان کابل و لوله فولادی برق تشکیل شده است، فعالیت می کند. این شرکت برای تهیه سینی کابل و نردبان کابل از ورق گالوانیزه با جنس خوب استفاده می کند.

اهمیت استفاده از سینی کابل در تاسیسات برقی

به منظور نگهداری از کابل، جداسازی و تقسیم کابل در تاسیسات الکتریکی از سینی کابل گالوانیزه cable tray استفاده می شود. این سینی کابل از پرمصرف ترین وسیله برقی انتقال سیم و کابل و نگهداری از آنها در ساختمانهای اداری است .

از سیستم مدیریت کابل که شامل  کابلهای برق عایق بندی شده برای پشتیبانی، کنترل و توزیع و ارتباطات می باشد. در سیم کشی برق ساختمانهااستفاده می شود. به راحتی با استفاده ازسینی کابل ها می توانیم برای  کم یا زیاد کردن سیمها و کابل ها دسترسی داشته باشیم. 

در داخل سینی کابل ها فضای مناسی وجود دارد که در رشته کابل ها هوای مناسب برای خنک شدن جریان دارند تا آمپرکشی کابلها بهتر شود.سهولت و سرعت در زمان نصب از مزایای سینی کابل ها می باشد. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد