شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

آشنایی با انواع ترمینال جعبه تقسیم

انواع ترمینال جعبه تقسیم

ترمینال از اجزاء مهم و اصلی جعبه تقسیم برق می باشد که در صنعت برق کاربردهای زیادی دارد. در واقع درون یک جعبه تقسیم، نقطه ای وجود دارد که دو سیم را در یک نقطه وصل می کند و به آن ترمینال جعبه تقسیم می گویند. درون آن اغلب چندین ترمینال وجود دارد که نظر به تعداد سیم ها متفاوت است.

به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از محصولات ظریف صنعت پیشرو بهترین برند سینی کابل دیدن کنید :

سینی کابل

سینی کابل گالوانیزه

سایز سینی کابل

سه راهی سینی کابل

سینی کابل چیست

نردبان کابل چیست

نردبان کابل

لوله برق

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با واحد ترمینال در جعبه تقسیم آشنا سازیم.

تعداد ترمینال های جعبه تقسیم

معمولا ترمینال های جداگانه ای درون یک جعبه تقسیم وجود دارد. به عبارت دیگر، هر خروجی جعبه تقسیم به عنوان یک نقطه اتصال برای دو نوع سیم عمل می کند. مطمئن باشید که قبل از اتصال به ترمینال، سیم ها با عایق پوشانده نشده باشد.

تعداد ترمینال ها بسته به تعداد اتصالات مورد نیاز و جزئیات جعبه تقسیم متفاوت است. به صورت عموم، اکثر جعبه تقسیم ها 4 الی 6 ترمینال خروجی دارند. توجه داشته باشید هنگام خرید جعبه تقسیم، برای هر جفت سیمی که می‌خواهید متصل کنید، ترمینال کافی داشته باشید.

ویژگی های ترمینال جعبه تقسیم

ترمینال های جعبه تقسیم برای اتصال دو یا چند سیم به صورت موقتی استفاده می شود. اغلب ترمینال ها از مواد پلی کربنات و پلی آمید براساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند. معمولا ضد انفجار بوده و تا دمای 960 درجه سانتی گراد قابلیت تحمل دما را دارند.

در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از اتصالات برقی بی کیفیت ممکن است حوادث جبران ناپذیری مانند آتش سوزی و برق گرفتگی رخ دهد. توصیه می شود. 

برای جلوگیری از خطرات احتمالی از قطعات ایمن و مناسب استفاده کنید. ترمینال جعبه تقسیم برق یکی از این قطعات است که به دلیل عدم عبور حرارت از بسیاری از خطرات جلوگیری می کند.

ترمینال جعبه تقسیم از یک واحد ورودی برای توزیع مدار الکتریکی استفاده می کند و منبع، به چندین دستگاه در مدار شاخه متصل می شود. به همین علت تعداد سیم های موجود در صفحه برق به طور قابل توجهی کاهش می یابد و از لحاظ هزینه و زمان صرفه جویی می شود. برای خواندن ادامه مطلب ترمینال جعبه تقسیم کلیک کنید

 شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو ، با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع سازه های ساختمانی اعم از سینی کابل ، لوله های کاندوئیت ، انواع دکل های برق و غیره آماده خدمت رسانی به شما همشهریان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد