شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو

تولید انواع سازه های فلزی اعم ازسینی کابل ، نردبان کابل ، ساپورت کابل و لوله کاندوئیت

اقدامات ایمنی و نگهداری سینی کابل

اقدامات ایمنی و نگهداری سینی کابل
ایمنی و نگهداری سینی کابل

اگر سینی کابل به درستی نصب نشود، سیم کشی داخل سینی کابل می تواند باعث آتش سوزی، شوک الکتریکی و حوادث انفجار قوس الکتریکی شود. سینی کابل را می توان برای پشتیبانی، مسیریابی، محافظت و ایجاد گذرگاه برای سیستم های کابل به عنوان بخشی از اقدامات ایمنی و نگهداری سینی کابل استفاده کرد.

همچنین می توان برای سیستم های توزیع برق، کنترل ولتاژ پایین، داده یا سیم کشی مخابراتی از سینی کابل استفاده کرد.

سینی کابل زمانی که به درستی استفاده شود، علامت گذاری، برداشتن و مکان یابی کابل ها را آسان تر می کند. سینی کابل جایگزینی فوق العاده برای تاسیساتی هستند که ممکن است در آینده نیاز به ارتقا، پیکربندی مجدد یا جابجایی داشته باشند.

مقاله پیشنهادی : مشخصات نردبان کابل

نگهداری سینی کابل

در هنگام نگهداری سینی کابل ، نصب، بازرسی و اقدامات احتیاطی کافی باید رعایت شود. سینی‌های کابل، هادی‌ها و کابل‌های موجود در آنها و روش‌های سیم‌کشی به کار رفته باید برای محیطی که در آن نصب شده‌اند، توسط یک نیروی متخصص، از لحاظ استاندارهای بررسی و برچسب‌گذاری شوند.

سینی‌ کابل دارای طرح‌بندی‌های مختلفی هستند و باید طبق دستورالعمل‌های نصب به اندازه کافی پشتیبانی شوند. سینی های کابل باید طوری طراحی و نصب شوند که نیازهای فعلی و آینده را برآورده کنند.

 

اقدامات ایمنی برای سینی کابل

چند جنبه از سینی کابل ( کاتالوگ سینی کابل ) ؛ اما نه محدود به نوع و مقدار سینی کابل، بلکه از نظر پشتیبانی موردنیاز برای مدیریت بارها، باید در نظر گرفته شود که عبارت است از:

  • عوامل محیطی یا هواشناسی
  • وزن سینی کابل
  • الزامات کابل فعلی و آینده
  • نیروهای الکتریکی و مغناطیسی
  • قراردهی هر گونه تجهیزات اضافی

پروژه های ظریف صنعت پیشرو: سینی و نردبان کابل بیمارستان شریعتی

همچنین ایمن کردن کابل ها در سینی کابل برای حفظ فاصله مناسب کابل ها، نگه داشتن کابل ها در داخل سینی ها و محدود کردن کابل ها به نقاط مشخص در سینی ها بسیار مهم است.

اتصالات کابل باید برای محیطی که در آن استفاده می شود، مناسب باشد. طول، دما، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، مقاومت شیمیایی و استحکام هنگام انتخاب اتصال کابل باید در نظر گرفته شود.

با توجه به سینی های کابل که در اندازه های مختلفی وجود دارند، می توان آنها را برای پشتیبانی از انواع ترکیبات برای بارگیری های مختلف تولید کرد. با این حال، به دلیل تطبیق پذیری، سینی های کابل در معرض بارگذاری بیش از حد هستند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد